Ännu en helg har passerat

Och vad har vi gjort?? I fredags tog jag och Leo en promenad till Patriks nya kontor och kollade läget. De har inte kommit iordning till 100% men det blir nog bra. Sen åkte vi till Nacka för att hämta min skinnjacka som var färdiglagad. Vi passade på att äta middag där. Killarna åt hamburgare respektive kycklingbitar och jag åt en urgod galette. Jag tog nummer 5 på köttmenyn; alltså fylld med parmaskinka, getoströra, ruccola, honung och valnötter. Måste testa någon av deras crepes en vacker dag.

På lördagen lämnade vi Leo hos pappa och åkte återigen till Nacka för att köpa julklappar denna gång. Vi lyckades köpa några stycken i alla fall. Vill försöka få det avklarat så fort som möjligt innan det blir för mycket folk i affärerna. Handlade med lite julpynt hem; adventsstärnor till fönstren, julduk jullöpare och hyacinter.

Mamma och pappa kom över och åt middag på kvällen. Patrik var ute med fotbollsgrabbarna så medan pappa och jag tittade på Mamma Mia lekte mamma med Leo.

Idag har vi varit på Liljas ettårskalas. Fick jättegoda sötsaker. Speciellt havrebollarna :-) Åkte förbi Eko en snabbis för att kolla om de hade en julklapp till Leo, det hade de ej.

Eftermiddagen och kvällen spenderades hos Susse och Kim. Ungarna lekte oavbrutet med bilar. Ovanligt. Åt god middag och glass till efterrätt.

Leo däckade redan kl 20. Patrik har varit och spelat hockeybockey så jag har tagit det väldigt lugnt, nästan så att jag har haft tråkigt.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är ju tanken som räknas, tacka henne så mycket från mig. Låter som en bra helg, jag hade gärna ätit den där pannkakan, lät ju skitgott. Undar om man kan göra sån själv hemma...

2008-12-01 @ 21:06:18
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0