Tjejsnack v. 10

Här kommer försenade frågor från Tjejsnack:

  • Vilka länder har du varit i?
  •  Finland, Danmark, Norge, Frankrike, Tyskland, Italien, Grekland, Österrike, Schweiz, Ungern, Slovakien,  Storbritannien, Thailand, Spanien, Portugal.

  • Vilken är favoritresan? Varför?
  • Bägge Thailandsresorna. Härligt klimat samt underbart att resa med min familj.

  • Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?
    Sol, bad, kultur, upptäcka, utflykter, god mat.
  • Vad blir nästa resa? (Behöver inte vara semester, utan var du ska över huvud taget.)
    Till Prag i april för att fira mamma som fyller år. Ett resmål jag har velat besöka länge så jag ser verkligen fram emot resan.
  • Vad vore den absoluta drömresan?
  • En lång jordenruntresa med min familj. Komma till så många länder som möjligt.


     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0