Söndag

Om 50 minuter är jag igång med min träning. Idag ska jag banne mig klara 700 kcal. Ska öka motståndet något.

Det blev en onyttig dag igår med. Jag drack minst en liter läsk. Egentligen är jag en sån som skiter i kalorier men sen jag började träna har jag blivit medveten om hur kämpigt det är att göra sig av med dem, hur lång tid det tar att bränna X antal kilokalorier.

Undrar vad vi ska hitta på sedan? Vädret är halvdant. Jag vill göra något som Leo tycker är kul. Vi har som mål att försöka göra en "leoaktivitet" varje helg. Kanske att vi åker till något lekland. Eller så går vi bara ut och går. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: J.exe

GRATTIS! Du har KANSKE bränt bort dina läsk-kalorier. Kolla här:

Gin och tonic 800 kcal/liter
Rödvin 760 kcal/liter
Chokladdryck 750 kcal/liter
Vitt vin 700 kcal/liter

Standardmjölk 600 kcal/liter
Extra starkt öl, 7 % 500 kcal/liter
Mellanmjölk 470 kcal/liter
Starköl 5 % 450 kcal/liter
Läsk 400 kcal/liter
Saft 390 kcal/liter
Lättmjölk 380 kcal/liter
Mellanöl 350 kcal/liter
Minimjölk 350 kcal/liter
Öl 3,5 330 kcal/liter
Pripps Energy 300 kcal/liter
Öl 2,8 300 kcal/liter
Lättöl 270 kcal/liter
Mineralvatten 0 kcal/liter

2008-03-16 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0