Mycket nu

Det har varit mycket sista tiden, hinner knappt blogga.

I onsdags var jag och älsklingen ute och firade tre år som förlovade. Vi åt på Ljunggrens. Det finns knappt ord som räcker till att förklara hur gott det var. En av mina bästa kvällar på länge. Jag kände mig som en prinsessa för stunden.

Annars har jag varit ute och flängt och tränat och kommit hem sent om kvällarna. Körde 45 minuter på crossen igår. Jag kämpade på som en tok för att förbränna 700 kcal men likförbannat stannade räknaren på 695. Måste köra ännu hårdare nästa gång.

Nu är det äntligen fredag igen. Ikväll ska vi hem till Patriks föräldrar och äta middag, hoppas det blir något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0