Lördag

Vilken morgon. Min sovmorgon. Leo somnade 22:15 igår. Redan 6:15 gick han upp. Och Patrik med honom. Det tog ett tag innan jag lyckades somna om bara för att väckas av gråt och gnäll. Leo var trött, inget snack om saken. Han somnade om för ett litet tag sen.. Och jag känner att jag bara blir seg om jag ligger kvar eftersom jag inte kommer kunna somna om. Lika bra att gå upp så att inte hela dagen blir förstörd.

Imorgon ska jag ta tag i träningen igen. Ska bli skönt. Det kan ju inte vara någon fara att träna fastän jag fortfarande är lite förkyld.

Jag är sugen på att åka in till stan och köpa nya ljus. Vi får se hur det blir med bion och restaurangbesöket, kan ta det i samma veva kanske.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :}

2008-03-08 @ 08:25:10
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: nina

jag hade tur.. lilja vakna halv 9! en timme längre än förra helgen.

2008-03-08 @ 14:40:03
URL: http://www.mrztigger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0