Geni

Efter påsklunchen hos mina föräldrar promenerade vi till Emma och Vanessa. När vi är knappt två meter framför deras port säger Leo "Vanessa bor där". Jag måste säga att vi blev grymt impade! Det är ju inte så ofta vi är där och hälsar på.

Nu på tunnelbanan hem upprepar jag och Leo alla stationsnamn. När vi hör Bandhagen säger Leo "Bandhagen" och pekar på skylten i t-banan, alltså precis som att han läser att det står Bandhagen där, det var lite kul.

Jag är så stolt över Leo och jag älskar honom massor! Det är en gåva att få följa honom genom livet.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hihi Leo är mycket speciell, mamma är så spänd på om han kommer ihåg vad hon hette. :)

2008-03-21 @ 21:51:34
URL: http://m224.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0