Fullmåne

Dumma måne som gör att jag sover dåligt :-( Leo sover också dåligt. Han kom in till oss strax före midnatt. Jag gick och la mig i hans säng då. Sov halvtaskigt, vaknade många gånger. Klockan 6 kommer Leo in i sitt rum och börjar leka. Efter ett tag kryper han ner hos mig och vi ligger och myser i en halvtimme.

Lämningen gick helt ok idag. Vi hade det trevligt på vägen till dagis i alla fall. Leo ville hålla min hand (händer inte ofta att han frivilligt vill det) och hoppa på isarna. När vi kommer till dagis trycker Leo koden som vanligt. Sen när vi ska in då börjar han gråta och säga att han inte vill. Hans ena fröken tar över och klär av honom. Leo var dock glad när jag gick och gav mig en kram.

Jag googlade lite på sömnproblem vid fullmåne och fann nånting som jag tyckte verkade intressant. Jag har ingen aning om hurvida det stämmer, men något måste det vara som påverkar. Jag tror inte att det är som många säger att det beror på dåliga rullgardiner, vi har mörkläggningsgardin i både Leos rum och vårt sovrum.

Läs näst sista stycket på denna sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0