Förvirrad

Har sovit närmare 2½ timme nu. Jag blir så förvirrad av att sova mitt på dagen. Drömde världens konstigaste dröm. En sak som är skum är att jag har jättelätt för att somna om, vilket jag inte har annars, jag kan tänka att jag ska gå upp och vips så har jag sovit i en timme till.

Sitter med öppen balkongdörr idag igen och njuter. Ska försöka komma ut idag. Först och främst ska jag in i duschen.

Kolla vad mina föräldrar har köpt idag:

image165
                                                                                                                                           Foto: T. Richter

Kommentarer
Postat av: nina

fa vin... vad patrik kommer bl iglad över sin nya cykel ;-)
nä.. skömt åsido... leo kommer bli så söt på den.

2008-03-07 @ 13:58:13
URL: http://mrztigger.blogg.se
Postat av: Daniel

Kul för Leo ;-)

2008-03-07 @ 14:24:02
URL: http://m224.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0