Tillbaka i vardagen

Jaha, så var vi där igen. Tillbaka i den grå och ganska tråkiga vardagen med dagislämning, jobb och problem att komma på vad vi ska äta till middag och svårt att hitta energi till att laga det där som man har kommit på efter tre timmars fundering.

Ikväll köpte vi hem pizza. Jag var så hungrig så jag skakade och ville ha mat omgående. Jag bad P överraska mig; det blev en kebabpizza. Ingenting jag skulle valt själv men gott eftersom jag var utsvulten.

Leo var på dagis för första gången på sex veckor igår. Han sken upp som en sol när han fick syn på sina fröknar och alla kompisar.
Idag när jag hämtade honom ville han inte gå hem, jag fick släpa honom därifrån. När vi satt i soffan nu på kvällen och han hade druckit sin välling började han prata om dagis, gullungen.

Ska snart krypa ner i sängen och läsa. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0