Skönt med helg!

Vi har varit barnfria i två timmar nu. Leos farfar hämtade honom redan 14:30. Jag har läst 70 sidor i Luftslottet som sprängdes. Tycker än så länge att den är bra. Har hört att folk tycker att det är den segaste av de tre böckerna.

Patrik ligger och vilar. Jag ska snart börja göra mig iordning. Vi ska ut och äta ikväll (igen) för att fira Susses födelsedag. Ska bli skoj!

Har bett Patriks mamma att klippa Leo. Det kanske går bättre att göra det om inte vi är med. Han skriker alltid som en stucken gris. Det verkar ungefär som om han har känsel i håret.

Har svårt att fatta att klockan är fem snart. Man är inte bortskämd med ljus direkt. Underbart att det snart är vår!!!

Kommentarer
Postat av: nina

den ÄR seg... 1:an klart bäst... vi skall snart äta och sen skall det lockas hår! ev blir det 2 timmar bad när jag e själv.

2008-02-15 @ 16:48:21
URL: http://www.mrztigger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0