Otursdrabbad

Det finns nog ingen som är så otursdrabbad som jag och min familj. Blir vi inte hemskickade en vecka för tidigt från greklandsresan så är det nyansskillnad i Leos tapet som vi beställde från nätet.

Den senaste i händelsen i raden: Vi åkte till IKEA efter jobbet idag för att köpa en till plastback till Leos rum. Han har två blå idagsläget. När vi kommer dit så finns det bara gröna och rosa så långt ögat kan nå. Jag haffar en försäljare och frågar om de har slutat sälja de blå. "Nej, de är slut för tillfället" får jag till svar.

Vi åker inte till IKEA för nöjes skull, speciellt inte med Leo och så finns inte det vi vill ha. Jag höll på att bli tokig! Skyndade oss ut så fort som möjligt med en skrikande unge i famnen...

Åkte till Max för att äta middag. När vi kommer in så tar vi ett bord där det ligger lite skräp som de som sitter vid bordet bredvid har lagt dit. Tror ni att de gör minsta ansats för att flytta på skräpet?? Nej, inte alls. Det slutar med att vi tar ett annat bord.

Nu är vi i alla fall hemma och Leo har somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0