Helgen är snart här!

Det känns som att det kommer bli en bra helg!

Imorgon ska vi åka och storhandla direkt efter jobbet. Sen blir det myskväll hemma med helstekt fläskfilé med Créme Bonjour Vitlök, klyftpotatis och hemgjord tzatziki med mycket vitlök.

På lördagen bär det av till Spårvägsmuséet. Jag antar att Leo kommer stormtrivas bland tåg och bussar. Vi äter även lunch där.

På söndag är det födelsedagsfika hos min kompis, trevligt!

Torsdag är min favoritdag. För då är helgen så nära!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej! Bäst att jag ger mig till känna här nu =) Fick upp ögonen för din blogg när vi blev vänner på FB och nu läser jag här varje dag. Det är roligt att läsa om andras liv och leverne =) Jag ska f.ö. börja på min nya distanskurs på Lärarhögskolan i helgen. Ska bli roligt. Vi hörs och kanske ses någongång. Hälsa Leo och P. Kram din "gamla" fröken.

2008-02-07 @ 15:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0