Gårdagen

Vi hade det jättetrevligt på Patricia igår. Eftersom vi var så många i sällskapet (20 st.) så fick vi en begränsad meny där det jag vill ha inte fanns med :-( Jag fick nöja mig med oxfilén. Likaså fanns inte äppelpajen med bland desserterna men vi frågade om vi kunde beställa den eftersom så många ville ha den. Det gick bra. Trots halva priset gick min och Patriks nota på 465:- Då tog vi bara varsin cider respektive öl.

Efteråt fortsatte Patrik och jag till Ljunggrens där vi drack varsin urgod cocktail med ingefära. Vi har bestämt att vi ska fira vår förlovningsdag där! Jag har länge varit nyfiken på det stället och maten verkar vara hur god som helst. Kul att prova en ny restaurang också.

Nu har vi städat hela lägenheten. Gäller att passa på när man är barnledig. Samt skönt att ha det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0