Lördagen i bilder


Julgranen på Skeppsbron fotograferad av Leo


Mysigt i vagnen trots ruskvädret


Leo med tomteörhänge


Under misteln måste man pussas oavsett om man vill eller inte


Macro-tomte


Leo demonstrerar hur man slår i en spik på bästa sätt

Jag gick ensam i stan ett tag och hittade äntligen ett par stövlar med klack. Jag tror i alla fall att jag ska behålla dem. Måste prova dem till kjol eller klänning.

Sen mötte jag upp mina killar samt hela familjen Jansson på Max för att svulla, gott var det :-) Gick en sväng på Kungsans julmarknad innan vi skildes åt. Jag promenerade till Södra Latin där jag, mamma och pappa var på (jul)konsert. Jag måste säga att jag blev besviken, trodde att det skulle vara en renodlad julkonsert men tyvärr var julsångerna underrepresenterade. Ungdomarna var dock väldigt duktiga allihop.

Därefter åt jag och killarna god middag på Kålet. Jag hittade mina filofaxer från -97 och -98. Haha rätt kul läsning.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kuliga bilder. :)

2008-12-07 @ 21:16:46
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0