Julstämning

Jag har lyssnat på julmusik och slagit in julklappar. Det var bara doften av nybakta lussebullar som saknades. Jag längtar jättemycket till julen! Det har nog att göra med att jag inte känner av hetsen och stressen lika mycket som jag brukar, jag verkar för en gångs skulle ha lyckats koppla bort den. Tack och lov.

Idag är jag avis på Daniel som är på julbord på ett fint slott. Är det något jag verkligen är sugen på så är det julmat. Varför kunde du inte smuggla med mig??

En annan julig sak: Fick smakprov på mammas chokladdoppade apelsinskal .Lju(v)ligt var ordet! De är farligt goda när de är färska. Hon hade även testat att doppa citronskal i choklad, det var gott men inte lika gott som apelsin. Var tvungen att hämta hit asken nu :-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Som sagt, faktiskt det bästa julbordet jag någonsin har varit på (om man då menar icke privata). Det var bara snön som saknades. Otroligt fint ordnat och mycket trevligt. Jag åt lite åt dig också. :)

2008-12-09 @ 22:14:27
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0