Vår söndag

Annika ringde och frågade om vi skulle med till Andys Lekland. Sagt och gjort. Vi gjorde oss iordning och hoppade på tunnelbanan. Nästan framme ringer Kim och frågar om vi vill till Andys Lekland med dem :-) Vilket sammanträffande! De kommer också dit.

Inträdet på 100:- tycker jag är lite i saftigaste lagt, 60:- är mer ok. Men men vad betalar man inte för att ungarna ska ha skoj. Det var ungefär 78 grader varmt i lokalen, väldigt skönt när man springer runt hela tiden. Not. Dessutom undrar jag om decibelnivån ligger över eller under den tillåtna gränsen.

Till lunch blev till pannkakor till Leo och toast till Patrik och mig. När Leo såg att Johannes fick korv började han gråta och ville ha korv. När Leo hade ätit upp sina pannkakor grinade han för att de var slut. Ungar alltså.

Slutsats: Barnen hade helkul och det är ju därför man åker till ett sånt ställe. Jag kan tänka mig att åka dit igen. Överväger dock att ta med öronproppar då.

                                    
Leo i kanan.                          Johannes o Leo snurrade                          Kusinkram i rutschkanan
Jag bakom.                              som galningar.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det där såg riktigt svettigt ut...

2008-08-18 @ 20:30:04
Postat av: nina

välkommen tillbaka till blogghelvetet.... ler

2008-08-18 @ 21:01:34
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Pata

Svettigt och gött!

2008-08-19 @ 12:47:18
Postat av: Angelica

Roligt att du har blogg! Ja, jag har varit på ett sånt där lekland med min gudson, det kan ta musten ur vem som helst :)

2008-08-19 @ 15:59:52
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0