Vår lördag

Killarna var ute och sparkade lite boll på förmiddagen medan jag bakade mitt livs första cupcakes. Jag hittade ett recept på Geisha- och Nutella cupcakes som jag provade.
Här ser ni resultatet:



Emma och Vanesas kom över på fika och provsmakade dem.



Leo som inte ville ha något annat på sig än Bajentröja, medalj och bebiskeps åt hela 9½ chicky bits och några morotsstavar. Vi trodde att han inte hade fått någon mat i Dalarna.

På kvällen kom Susse, Kim, Neo och Micke över. Micke blandade svingoda drinkar och ungarna röjde. Vi vuxna hade en improviserad musiktävling som jag vann!
Kvällen avslutades med allsång.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mums, gott med chicky bits och cupcakes!!!

2008-08-18 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0