Vår eftermiddag

Daniel lurade med mig och Leo till Farsta och Mc Donalds (fy). En inre röst sa till mig att jag var tvungen att ta en Big Tasty med pommes och cola. Alltså typ det mest kaloririka man kan äta på Donken. Men gott var det. Daniel klagade som vanligt på allting så jag fick återigen säga till honom att sluta vara så neggo.

Jag köpte en topp på Lindex. Hade en kupong som jag 30% rabatt. Gillar de söta knapparna.


                                                                                                                                                            

Leo fick en haj av Daniel. Han har tjatat länge om att Daniel ska köpa en haj till honom. Nu härjar de två i Leos rum. Jag är inte välkommen där. "Gåååå mamma" skriker Leo så fort jag närmar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0