Lekgympa

Första lekgympan gick sådär. Leo är inte så bra på att ta instruktioner av andra när jag eller Patrik är närvarande. Han ville bara springa omkring och härja fritt. I fortsättningen kommer bara en av oss att följa med. Lovisa från hans dagis var där, det var kul för Leo att ha någon där som han känner.

Solen skiner ute, det är kanonväder! Jag vill vara ute och röra på mig men Leo ville absolut sova i sängen och inte i vagnen. Hade nämligen tänkt promenera bort till Älvsjö och titta när Patrik och grabbarna spelar fotboll. Känns så trist att sitta inne :-( Jag ska gå ut en sväng när Patrik kommer hem, kan hända att jag joggar, men jag vågar inte lova för mycket.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Blev det någon jogging? Kanske går bättre nästa gång för Leo hihi när bara en är med. :)

2008-08-24 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0