Dagens middag

Idag provade jag ett nytt recept till middag; kassler med ananas och curry. Man varvar skivad kassler med ananasringar i en form, strör över salt, peppar och curry. Slutligen häller man över matlagningsgrädde blandat med grönsaksfond och toppar med riven ost. Låt stå i ugn ca 15 minuter. Servera med ris. Det blev riktigt smaskigt! Leo ville inte äta nånting dock :-( Två matlådor blev det också.


                                                                                                                            Foto: Metro.se

Idag på jobbet fick vi reda på att chefen ska sluta. Hon har fått en tjänst på teknikavdelningen. Tråkigt tycker jag. Jag gillar henne rätt mycket trots allt. Tydligen har allt gått väldigt fort så ingen vet vem som ska ersätta henne.

Imorgon är det äntligen dags att bjuda Nina på lunch och på torsdag är det avtackning. jag ska beställa tårtor till henne under morgondagen samt fixa med hennes present.

Nu kallar tvättstugan på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0