Hyresjuridik 2

Idag har jag varit på kurs i hyresjuridik 2. I morgon är det  den andra och avslutande delen. Jag tycker det är kul och intressant. Fast jag gillade hon som höll i del 1 bättre än han vi har nu. Dessutom finns det en störig tjej som kläcker ur sig töntiga kommentarer hela tiden (hon tycker väl själv att hon är jätterolig).

Dock blir jag väldigt trött i huvudet, särskilt efter lunch. Alla juridiska termer och paragrafer hit och dit. Gruppövningarna verkar så svåra när vi sitter och försöker lösa dem. Sen när kursledaren berättar svaren så känns det solklart.

När jag var på del 1 åt vi lunch på Hotel Continental där smakade maten absolut ingenting. Nu åt vi på Sheraton, jättefräscht och väldigt gott. Båda resturangerna kör med buffé så det blir att man äter lite allt möjligt.

Kilade till Hemtex och köpte två satinbäddset till. Kan inte låta bli när det nästan är gratis :-) Provade en fin klänning på Sisters som jag eventuellt tänkte köpa och ha på bröllopet. Den är rosa o jag ska egentligen inte köpa en rosa klänning.. Men men, what ever :-)

Leo har inte ätit middag. Det betyder att han inte få titta på film som han vill göra. Nu är han inne på sitt rum och leker. Jag sa till Patrik att TV:n inte ska sättas på förrän Leo har somnat för att han ska lära sig.

Nu ser jag på klockan att det är dags att byta om och gå till gymmet. Har absolut ingen som helst lust. Men det är just vid sådana tillfällen som det gäller att inte ge upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0