Helg igen

Jag har inte bloggat på ett tag nu. Har helt enkelt inte haft något att skriva om. Eller så har internet inte fungerat eller så har jag inte haft någon lust att sitta vid datorn.

Ikväll blir det party, party. Ska bli himla kul. Var en hel evighet sen! Får se var vi hamnar. Jag vill inte till något renodlat danshak.

Efter jobbet bär det av till Farsta. Ska köpa en present till Patriks yngsta syrra som fyllde år igår. Ska kika på skor och kanske nån top till kvällen.

Nästa vecka ska jag gå på Hyresjuridik 2. Kommer vara borta två dagar från jobbet. Hoppas vi inte ska äta på samma ställe som sist, maten var helt smaklös där.

Kommentarer
Postat av: Livsnjutaren

Shoppa inte för mycket nu,bra att ha slantar till kvällens party :)

2008-04-04 @ 11:08:43
URL: http://misterlivsnjutaren.blogg.se/
Postat av: nina

och kul hade vi!!!

2008-04-05 @ 12:02:31
URL: http://www.mrztigger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0