Vabbar

Efter en del påtryckningar från i alla fall en person har jag börjat blogga igen. Vi får se hur det ter sig denna gång.
Jag kommer att skriva om vår vardag med allt från dagislämning till sovmorgnar och quality time.

Låt oss börja med idag:

P väckte Leo i morse och konstaterade att han var "varm och skön". Han verkade inte reflektera mer över det. När jag ska klä på Leo känner jag att han är varmare än han borde. Vi hjälps åt att ta tempen som stannar på 38,2. Det blir alltså inget dagis idag. Jag stannar hemma och vabbar.

Nu är klockan snart fyra. Leo har sovit i tre (!) timmar. Under den tiden hann jag med att äta lunch i godan ro, läsa och baka kärleksmums som jag precis har avnjutit med kall mjölk.

Just nu sitter sjuklingen och tittar på "I väntan på julen" med Musse Pigg, Kalle Anka och hela gänget. Favvoscenen är när Kalle & co äter julmiddag och Knatte eller om det är Fnatte eller Tjatte rapar. Då skrattar han så högt och härligt!

Så här ser det ut hemma hos oss just nu:
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0