På promenad

Leo och jag tog en promenad i det fina men kyliga vädret. En mössa på mitt huvud hade inte varit fel. Leo vägrar att ha vantar på sig. Så länge han sitter i vagnen med händerna under filten är det väl okej. När vi kom till Bandängen ville han gå ur vagnen och titta på djuren.

Jag tar fram vantarna och så fort han får syn på dem börjar han att grina. När jag sedan försöker sätta på honom dem kastar han sig på marken, ålar sig och grinar. Jag ger upp efter fem minuter ungefär. Det funkar ju inte att ha en unge som ligger på marken och skriker.

Dagens iakttagelse: En tant åt räkost direkt ur tuben.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tanten med räkosten måste varit en rolig syn. :-)

2007-11-27 @ 21:17:22
URL: http://m224.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0