En dag hos mormor och morfar

P, hans syster och jag var och bowlade igår. Leo fick vara hos mormor och morfar och busa.  Några bilder från gårdagen:

     


I morse halv sex vaknade jag av att Leo grät. Jag gick in till honom och satte handen i något kladdigt. Jag förstod först inte vad det var förrän jag luktade på handen. Leo hade kräkts. Katten hade som tur var klarat sig. Vi bäddade rent och Leo somnade snabbt om. En halvtimme senare var det dags igen, denna gången kom det knappt något,

Håll tummarna för att det var något tillfälligt eller en väldigt lindrig variant av vinterkräksjukan. Han har inte velat äta något än så länge.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fina bilder på Leo! Antar att det är Tusse som tagit dom? Jag ser iaf att dom är tagna med hans kamera. :-)

Hoppas att Leo mår bra!

/Daniel

2007-12-02 @ 12:36:57
URL: http://m224.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0